Efektywna sprzedaż z użyciem narzędzi mobilnych /tablety/
Bywa, że nowoczesne technologie deprymują zarówno klientów jak i Przedstawicieli, którzy muszą z nich korzystać. W efekcie mogą się one stawać barierą w sprzedaży i komunikacji z klientem, a nie pomocnym narzędziem.
Jak pracować z tabletem na wizycie u klienta, aby zwiększać jej zapamiętywalność i zoptymalizować skuteczność?
Sprzedaż poprzez perswazyjną prezentację grupową
Jak uniknąć rutyny, szablonu, nudy i sprawić że słuchacze żałują, że prezentacja dobiegła końca? Jak układać komunikaty, aby treść była sama w sobie perswazyjna? Jak uczynić prezentację skutecznym narzędziem sprzedaży, czyli narzędziem zmieniającym przekonania i działania klientów?
Jak się wyróżnić na rynku poprzez prezentację grupową?
Sprzedaż, która daje TRWAŁY EFEKT
Do stworzenia tego programu zainspirowały nas wywiady dotyczące opinii o relacji Przedstawiciel – Klient. Ma on na celu wypracowanie takich przekonań i zachowań Przedstawicieli, które prowadziłyby do trwałych efektów wizyt u Klienta, czyli efektów uniezależnionych od ciągłego kontaktu z nimi.
W porównaniu z wieloma modelami sprzedaży obecnymi już na rynku, proponowany tu model dotyczy pracy z Klientem na nieco głębszych poziomach funkcjonowania człowieka.
Sprzedaż przez telefon
Byle jakie lub złe przygotowanie się do rozmowy telefonicznej, w konsekwencji obraca się przeciwko dzwoniącemu, narażając go na frustrację z powodu permanentnego odmawiania rozmowy, firmę na niezrealizowanie celu biznesowego, a osoby, do których się dzwoni na niechęć do telefonicznych sprzedawców.
Dlaczego tak wiele rozmów kończy się niepowodzeniem, jak uzyskać akceptację dla siebie, by mieć szansę sprzedać, ku satysfakcji dzwoniącego i dzwonionego?
Skuteczne wdrażanie strategii marketingowej: warsztaty podczas spotkań cyklicznych
Spotkania cykliczne są okazją do przedstawiania strategii marketingowej, zawierającej często wiele elementów, zróżnicowane przekazy, materiały, nowe algorytmy postępowania. Dopóki Przedstawiciele nie przepracują nowej strategii i nie poczują się pewnie w pracy z nią, trudno oczekiwać, że będą ją efektywnie wdrażać.
Proponowane warsztaty, to intensywne zajęcia prowadzone z udziałem Działu Marketingowego Klienta, które mają na celu dokładne zrozumienie nowej strategii, ćwiczenia umiejętności radzenia sobie z potencjalnie trudnymi sytuacjami oraz szlifowanie jej komunikacji. W efekcie takich warsztatów Przedstawiciele są pod każdym względem GOTOWI do skutecznego wdrażania strategii od razu po spotkaniu cyklicznym.
Negocjacje
Negocjacje są procesem komunikowania się, w którym strony, mające różne opinie, potrzeby i motywacje, starają się dojść do porozumienia w ważnej dla nich kwestii.
Podczas warsztatów uczestnicy rozwijają najistotniejsze umiejętności negocjacyjne, do których należą: analiza problemu, opracowanie rozwiązania, efektywne komunikowanie się.
Planowanie handlowe, segmentacja klientów
Dzisiejszy, wysoce konkurencyjny rynek oczekuje od sprzedawcy, nie tylko doskonałych technik sprzedaży, ale też samodzielnego kaskadowania celu sprzedażowego na właściwych klientów, planowania wobec nich specyficznych działań zapewniających realizację tego celu i efektywnego gospodarowania budżetem promocyjnym.
Tych wszystkich umiejętności nauczycie się na tym warsztacie.
Rozmowa z trudnym klientem
Bardzo praktyczny program, oparty na studium przypadków klienta.
© 2014. Progrowth. Wszystkie prawa zastrzeżone.